maandag 21 juli 2008

FileTunes


Het zijn bijzondere buren, en dat zijn ze! Zo vind ik af en toe spontane presentjes op de deurmat die daar tijdens mijn afwezigheid via de brievenbus zijn gedeponeerd. Gisteren vond ik eerst wat bij de tomtom-bezitters van #14 overbodig geworden wegenkaarten op de deurmat. Helaas is ook mijn PDA voorzien van Satnav voor heel Oost- en West-Europa, maar het gaat natuurlijk om het gebaar.

Even later kletterde de brievenbus weer, en nu lag er een wel zeer nuttig cadeautje voor onze vakantie die steeds dichterbij komt. Ik had me al eens laten ontvallen dat ik gek ben op zeer foute muziek, die ik dan in de file zo hard mogelijk kan afspelen met de ramen open om mijn mede file-gangers een bijzondere ervaring mee te geven.

U als lezer zult dus begrijpen dat deze CD van het Woonwagenduo een zeer welkome aanvulling zal zijn op de collectie. Want in Keulen en omstreken zijn ze na die paar jaar inmiddels redelijk gewend geraakt aan de Electronica's en de Kermisklanten.

PS: Mijn oprechte excuses voor de slechte kwaliteit van de foto.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

OMFG wat slecht, wat een travestie van wansmaak en een misbruik van energie in de vorm van geluidsgolven! Afgezien van het feit dat ik vind dat accordeons ritueel verbrand zouden moeten worden met dezelfde overtuiging en hetzelfde fanatisme als de kerk er vroeger een handje van had om boeken te verbranden, is het bijbehorende dansje (in het geval van die vogeltjesdans) toch ook verantwoordelijk voor bloedende ogen van het aanschouwen van zulk een belediging van spastische medemensen!

Dit wanproduct zou als geheim wapen gebruikt kunnen worden; van het horen en zien krijgt de vijand spontaan bloedende oren en ogen, en nadien kan men geen woord meer uitbrengen, als men al niet een spontane hersenbloeding krijgt van deze ellende.

harm job zei

blij dat wij van dienst konden zijn. een papieren tomtom is een mooie back-up voor als de digitale navigatie uitvalt en u ergens zonder richtingsgevoel volledig "lost" bent. met de bijbehorende ceedee zult u altijd plezier hebben terwijl u zich oriënteert... graag gedaan dus!

Anoniem zei

je hebt och wel gezien dat hun 06-nummer op de achterkant staat? Bel ze, misschien willen ze wel mee op vakantie: live-muziek vanaf de achterbank...

Anoniem zei

*grinnik*