dinsdag 29 juli 2008

Fight!





Na een warme zondag en maandag wordt er pas vanavond weer door mij geblogd. Niet dat het restant van het weekend nou zo saai was, maar ik durf vandaag pas de laptop weer uit de tas te halen. Vlak na mijn blog van afgelopen zondag stond ik buiten restjes vlees te braden op de hekseketel-BBQ toen ik plots het geluid hoorde van een soaker die wordt opgeladen op volle sterkte. Ongeveer twee tellen later kwam er van twee kanten water over de schutting gespoten. Op zich vond ik dat niet verkeerd, want op zo'n hete dag is elke vorm van verkoeling natuurlijk zeer welkom.

Dit bleek het begin van een heftig watergevecht (zelfs de vissen vonden het erg nat), dat eindigde met 4 buren in een doorweekte outfit, vleesetende (en bier drinkende) buren op de schutting en later op de avond een door mij gewonnen rondje Trivial Pursuit 90-er jaren editie.

Maandagavond trof ik bij thuiskomst weer een hoop zwaar bewapende watervechters, waaronder huurling-op-uitnodiging advocaatje pleitmevrij en zijn vrouw. Dat werd dus weer snel omkleden om uiteindelijk weer een ouderwets nat pak te halen. Deze keer eindigde het gevecht in de voor mij en Wiefke 3e BBQ in 4 dagen. Het werd een lange zwoele zomeravond waarvan er wat mij betreft nog veel meer mogen komen.

Geen opmerkingen: