zondag 9 maart 2008

Lentekriebels




Zaterdag was echt zo een dag dat ik maar aan één ding kon denken: LENTE!

Puristen zullen me wel weer tegen gaan spreken, maar feit is dat alle ingredienten van de lente ruimschoots aanwezig waren. De bomen en struiken staan al weken in bloei, ik heb voor het eerst dit jaar weer gras gemaaid, het zonnetje was echt lekker warm, en ook Murphey vond het heerlijk om de tuin weer eens van dichtbij te zien.

Tegen het eind van de middag toen de inkopen gedaan waren konden we dan ook maar één ding doen: Het terrasmeubilair de aandacht geven die het verdient. Crysis was inmiddels gearriveerd na een dag hard werken (iets met een uitgefikte schakelkast), dus we besloten met een flesje Asti de lente officieel in te wijden. Ook het bier en de cigaren smaakten ons best deze middag. En toen ook HarmJob zijn hoofd nog even boven de schutting uitstak was voor mij het begin van de lente compleet.

1 opmerking:

harm job zei

ik ben blij dat we het zelfde lentegevoel delen :-)
het was echt jammer dat het beperkt moest blijven, vanwege verplichtingen elders, bij het over de schutting steken van mijn hoofd, was er graag bij komen zitten!