zaterdag 29 maart 2008

ISIS

Toen ze net 18 was heb ik haar voor het eerst zien en vooral horen draaien in Enschede, en sindsdien staat ze op mijn all-time favo's lijstje. DJ Isis a.k.a. 100% Isis. Altijd goed voor een knallende set vol met onconventionele en progressieve stijlen. Echt van die platen waarbij de andere Dj's denken: "Damn! waarom heb ik die plaat niet?"

Afgelopen donderdag draaide ze in het altijd gezellige Atak, dus ik had meteen de vrijdag een verlofdag opgenomen. Samen met Freshy98 en VriendP waren we zo'n beetje als eerste binnen, en we gingen als laatste weer weg. De hele avond was bijzonder relaxed, en zeker voor herhaling vatbaar. Na uren achter elkaar swingen (en bier drinken) heb ik rond een uur of half zes mijn bedje gevonden.

De reden dat ik dit pas op zaterdag blog moge duidelijk zijn :)

Geen opmerkingen: