vrijdag 3 augustus 2007

Holland Party



Gisteren stond de denderende muziek donderdag in het teken van de Holland Party. In dit geval bleek dat garant te staan voor een line-up aan ware derde-rangs artiesten die die dag net geen bruiloft of verjaardagsfeestje hadden kunnen boeken. Ieder zo zijn beroep, maar de beroeps omschrijving van de heren hierboven is waarschijnlijk iets in de trend van: "Het op zeer valse toon ten gehore brengen van medleys opgebouwd uit diverse hollandstalige kudtplaten".

Ik vrees dat diverse inmiddels overleden hollandse artiesten zich gisteravond meerdere malen hebben omgedraaid in hun graf. Dat wiefke door haar vrijwilligerswerk in de gehandicaptenzorg bijna alle nummers uit haar hoofd kende hielp natuurlijk ook niet echt, en ik was dan ook erg blij toen ik weer thuis was.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Pfff, wat ben ìk blij dat ik thuisgebleven ben zeg... Zal wel veel "plakplaatjes & gouwe kettings" campingvolk zijn geweest daar... Ongecultiveerd klapvee, één grote travestie van wansmaak. Gehoereerde muziek is het, om het plebs tevreden en daardoor vrijwillig onmondig te houden. Je kent dat volk wel, variërend van petjes die in het midden van hun verlaagde Golfjes zitten omdat ze van hun brommer nog gewend zijn om in het midden van hun voertuig te zitten, tot geblondeerd en veel te zonnebankbruin gajes in oude Mercedessen met naast hun een vileine Euchalypta gekleed in een dood dier en een paar kratten Aldi-bier in de kofferbak.

Anoniem zei

Nog even over die Golf-petjes... Ze zitten dan met één hand op het stuur en met één hand om de versnellingspook of handrem, het lijkt wel een onwillekeurige Freudiaanse handbeweging. Van dat Partyflock-volk waarbij je in zo'n beetje elk profiel hetzelfde ziet bij de "muziek"-smaak: Hardstyle, hardcore, fastcore, terror, deathcore, en weet ik wat allemaal. Muziek staat er zelden tussen. En dat is dan het volk dat straks onze pensioenen gaat betalen, de toekomst van ons land bepaald en zelfs nu al stemrecht heeft! Ik zie de toekomst somber in...

Anoniem zei

Ja, ik heb inderdaad nogal een uitgesproken mening over dat soort volk.

Anoniem zei

Nou niet zozeer het volk eigenlijk, maar meer de hele subcultuur.

harm job zei

broeder bas heeft nogal wat reactietijd nodig...
stiekum toch roel driesvink fan?
;-)