woensdag 1 augustus 2007

Eerste Post!

Tja, het moest er een keer van komen. Steeds vaker zie ik onderweg naar een willekeurige lokatie ineens iets leuks. En nu de camera's steeds handzamer zijn geworden, levert dat meer dan eens leuke beelden op.

Nu heb ik de gelegenheid deze met u als enthousiaste lezer te delen. Door deze wijze van vertellen weet ik zeker dat ik niemand ongewenst mijn belevenissen hoef op te dringen. U als lezer heeft immers geheel zelfstandig de keuze gemaakt om via uw webbrowser naar dit blog te navigeren.

Bij deze wil ik mij dan ook meteen maar vrijwaren van welke vorm van aansprakelijkheid dan ook betreffende schade die lezers door het lezen van dit blog denken te hebben opgelopen.

Veel leesplezier!

1 opmerking:

harm job zei

vrijwaren van alle aansprakelijkheid, da's een goeie!