zondag 19 augustus 2007

Als de kat van huis is...




Getweeën stonden ze aan de deur. Harmjob en Krattenstapelaar wisten me te melden dat er bij mij achter in de tuin een en ander niet goed zat. Het klapraam van de schuur stond wagenwijd open, en dat kon toch niet de bedoeling zijn.

Na een korte inspectie kwam de aap uit de mouw: Mijn overdekte terras bleek een onweerstaanbare aantrekkingkracht uit te oefenen op de mannen van de andere kant van de schutting. En aangezien ze er toch waren, hebben ze meteen maar het gereedschap ter hand genomen om de opleverdatum van mijn tuincafe weer een stapje dichterbij te brengen.

Uiteraard werd dit heugelijke feit nog even gevierd met een lekker flesje bier. "Luister je je voicemail dan niet?", was de vraag die ik kreeg. Ik heb meteen mijn telefoon erbij gepakt, en hieronder kan een ieder meegenieten met wat ik daar in de voicemailbox aantrof.




UPDATE: Meer foto's bij Harm Job

2 opmerkingen:

harm job zei

hahahaha, graag gedaan hoor!

Anoniem zei

mooi man kom zo een pilsje pakken int zomer cafe!!!