donderdag 8 juli 2010

Racen!


"Gefeliciteerd.

Wij zijn verheugd om u de Formule 3000 racewagen op een racetrack te presenteren. In deze email ontvangt u uw persoonlijke couponcode voor de voucher die u heeft gekocht op www.ibood.com op 30 juni 2010. Uw persoonlijke couponcode is: XXXXXX"

Nou dat laat ik me natuurlijk geen twee keer zeggen, en ik heb meteen de voucher verzilverd! De overige iBooders dachten er waarschijnlijk net zo over, want inmiddels is het bestel gedeelte van de site overbelast en heeft iBood ons verzocht toch vooral even te wachten met het proberen te boeken van dit event.

Mijn boeking ging wel goed gelukkig, en als het goed is kan ik over een paar dagen een datum gaan prikken. Wel vreemd overigens dat op het plaatje een F3 auto staat i.p.v. een Formule3000, maar 480PK is 480PK natuurlijk :)

0-200km/u in 5,6 seconden: Zin an!

2 opmerkingen:

BroederBas zei

Kan er iemand mee? Lijkt me wel leuk om daar wat plaatjes van te schieten.

harm job zei

ga je echt racen? cool!