maandag 26 juli 2010

Freshtival weekend





Aangezien ik wel van een dance feestje houd was ik erg blij dat we eindelijk een dag- en avondvullend festival in de buurt hebben. Vorig jaar kon ik er helaas niet bij zijn, maar dit jaar kwam het er wel van: Lekker een dagje chillen op Freshtival. Het was voor mij wel grotendeels onbekend terrein qua line-up, en twee van de vijf podia spraken me eigenlijk helemaal niet aan. Maar gelukkig was de sfeer wel erg goed te noemen. Het is goed te merken dat Absolutely Fresh de afgelopen jaren is uitgegroeid tot een behoorlijk professionele organisatie. Dat heb ik ook wel eens anders van ze meegemaakt (en dan doel ik op die koninginnenacht waar ze waren vergeten toiletten en voldoende wisselgeld te regelen).

Ik zelf heb het grootste deel van de dag doorgebracht onder de Techno tonen van het CTRL FRESH podium. Voor een impressie van de stijl heb ik een videootje aan deze post toegevoegd van Bart Skills, een van de Dj's uit de line-up die dag. Lekker dansen, biertje erbij en zo lekker de hele avond door dromen. Al die biertjes hakten er trouwens wel behoorlijk in aan het einde van de avond. Naar huis fietsen vroeg de nodige concentratie, en het was lang geleden dat me dat is overkomen. Zo af en toe mag het, nietwaar.

Om helemaal bij te komen had ik gisteren een luie zondag, met aan het eind van de dag een 4-hands massage om mijn gebroken lichaam weer helemaal los te maken. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Het boeken van een ontspanningsmassage is misschien wel de beste keuze die ik de ik het afgelopen jaar heb gemaakt. Ik heb er echt bewondering voor hoe de dames mij een uur lang helemaal kunnen laten wegdromen in complete ontspanning.

Vandaag is het zomerse gevoel wel een beetje verdwenen met al die regen. Maar misschien is een beetje verkoeling de komende dagen wel goed. Dan kunnen we met zijn allen even bijkomen tot het festivalseizoen hier donderdag weer losbarst met deze keer een salsa night op de oude markt. Zal mij benieuwen.

Geen opmerkingen: