zaterdag 26 juni 2010

Surround


Vandaag heb ik iets gedaan dat ik al heel lang wilde doen: eindelijk de surround speakers aansluiten. Nadat ik wat kabels, connectoren en banaanpluggen had ingekocht ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan. Er komt al geluid uit, maar het werk is nog niet af.

Voor de surround rechtsachter heb ik nog een standaard nodig. Die stands gaan natuurlijk weer alleen per twee. Maar misschien kan ik wel een spectral standaard per 1 kopen. Dat wacht ik nog even af. En de kabels moeten nog wat netter worden weggewerkt, want zoals op de foto is het niet echt mooi natuurlijk.

Ik heb wel vast mijn Bluray collectie wat aangevuld, zodat ik de speakers echt kan gaan testen. Maar eerst een Audyssey meting laten doen, want ik weet niet zeker of ze wel netjes in fase zijn aangesloten doordat een deel van de bekabeling onder de vloer door loopt en niet is voorzien van een kleurcode.

1 opmerking:

Anoniem zei

veel plezier kom als het een keertje schikt luisteren...