woensdag 14 april 2010

Sporten 14-4-2010



Ik heb al een tijdje niet meer geblogd over mijn sport-activiteiten. De reden hiervan is dezelfde als van de lagere regelmaat waarmee ik de laatste tijd de sportschool wist te vinden: Drukdrukdruk!

Maar gelukkig heb ik het sinds kort weer een beetje op de rit. Door de lange reistijd naar mijn huidige project in Nieuwegein betekent dat wel ultra vroeg uit bed, maar dan heb ik 's avonds wel wat meer tijd om nog wat te ondernemen. Zoals bijvoorbeeld vanavond even aan het ijzer hangen. Het viel me eigenlijk niets tegen. Het lijkt wel of mijn lichaam de rustperiode heeft aangegrepen om extra goed te herstellen. Overal kan het ik net ietsje zwaarder pakken.

Dat dat ook een keerzijde heeft onderging ik afgelopen zaterdagochtend. Ik had niet zo'n zin in ontbijt, en dacht wel even op een lege maag te kunnen trainen. De kracht was er inderdaad wel, maar na een half uurtje trainen ging het licht letterlijk uit. Na ruim 10 minuten in de kleedkamer uitpuffen tot het zwart voor mijn ogen was verdwenen ben ik toen maar naar huis gegaan, waar ik meteen een hele flinke maaltijd heb genomen. Een wijze les voor komend weekend: "Eat, eat, and eat some more"

Geen opmerkingen: