vrijdag 2 april 2010

Lounge!


We waren al voorzichtig op zoek, en vandaag liepen we er zomaar tegenaan. Een mooie loungeset voor een redelijke prijs. We hebben echt hele mooie combo's gezien, maar die waren en veel te groot en veel te duur. Misschien in een volgend leven. Maar dit setje bevalt ons nu al prima. Ik tik deze post vanuit mijn nieuwe zwarte loungestoel, onder het genot van een heerlijke Leffe blond.

Het vervoeren van de set was andere koek. Echt bloed, zweet en tranen was het. De service van de tuinmeubelboer was prima. Alles op voorraad in een magazijn met een oppervlakte van maar liefst 4 voetbalvelden, en gratis aanhangerservice om je spullen mee te kunnen nemen. Maar die aanhanger was net wat het zo lastig voor me maakte. Ik heb echt tandenknarsend achter het stuur gezeten. 90 Kilometer per uur, wie verzint zoiets? Ik snap echt niet wat mensen bezielt om met dit soort snelheden (of moet ik traagheden zeggen?) een caravan vanaf hier naar een ver land te gaan zeulen. Ongelooflijk wat een k*tsnelheid! En al die auto's die je aan het inhalen zijn, ik schaamde me echt de ogen uit mijn kop.

Gelukkig is dit voorlopig de laatste keer dat ik met zo'n pauperkar achter de auto loop te zeulen. De volgende auto is heel bewust zonder trekhaak besteld.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooi hoor, die moeten wij maar eens uitproberen.
Mum