zaterdag 11 juli 2009

Oud en nieuw

Het was vroeg vanochtend. Maar na een lange rit staat dan eindelijk de RaarTV op de kar, klaar om zijn leven in delen als recyclemateriaal voort te gaan zetten. Bij de internet TV-winkel trekt de 60kg zware CRT bak flink wat bekijks. De winkelmevrouw is erg blij dat ik de raarTV zelf op een pallet til.


Mee terug nemen we de nieuwe TV, die heel erg precies op de achterbank van mijn pauperstation blijkt te passen. Na montage en installatie (met nog wat problemen doordat de Ziggo handleiding niet klopte) is het voor Wiefke en mij genieten geblazen.

Zelfs DVD beelden zien er al fantastisch uit. En dat terwijl de ware potentie van dit THX gecertificeerde plasma-monster pas bij full-HD blauwstraal filmpjes echt tot zijn recht komt. Ik moet de internet functies nog configureren, maar ik vrees dat ik de komende weken weinig op straat ben te zien.

Geen opmerkingen: