vrijdag 17 juli 2009

3?!?


Wanneer ik thuis kom van wat laatste inkopen komt HarmJob naar buiten stormen. In zijn handen een enorme doos. Het is mijn tas die ik al een tijdje geleden bij iBood had besteld, en nu eindelijk is aangekomen. Net als ik hem wil bedanken stormt hij tot twee keer toe weer naar binnen om even zo vaak met nog een enorme doos naar buiten te stormen. Ik had toch echt maar één reistas besteld. Het zal toch niet dat het handvat en de wieltjes in aparte dozen worden geleverd?

Als ik de dozen eenmaal binnen wat beter bestudeer zie ik dat twee van de drie dozen helemaal niet voor mij bestemd zijn, maar voor een stadsgenoot die vlakbij blijkt te wonen. Via de pakbon kan ik zijn telefoonnummer achterhalen, en na een kort onderhoud spreek ik met het totaal overdonderde slachtoffer af dat ik de twee dozen vanavond wel even langs kom brengen.

Foei UPS!

UPDATE: De persoon in kwestie blijkt een bekende van BroederBas (ze hadden gisteravond nog flink staan borrelen). It's a small world...

Geen opmerkingen: