donderdag 18 juni 2009

Flits! punkt de


Vanmiddag op weg naar huis heb ik even niet op zitten letten. Op de B54 schakelde ik de cruise control in nadat ik wat was opgehouden door een LKW. Tot mijn verbazing bleef de auto accelereren, tot ik plots besefte dat de cruisecontrol nog ingesteld stond op Autobahn Geschwindigkeit. Ik schakelde de boel snel uit, en ik reed inmiddels aardig harder dan de toegestane 100km/u. Één seconde later was het ineens FLITS!

Ik kan dus binnenkort post uit Flensburg verwachten. Ik zat gelukkig nog wel ruim onder de 140km/u (meer dan 40 te hard is 1 maand rijontzegging), maar naar verwachting rond de €100,- (inclusief Gebühren) blijft natuurlijk zonde geld.

1 opmerking:

buuf #13 zei

Wel goed dat je door had dat je werd geflitst.!!
Ik dacht 2 weken geleden in de buurt van A'dam toch werkelijk dat het onweerde!