woensdag 13 mei 2009

Masterclass


Na het drukke weekend kon ik ook de afgelopen dagen weer flink aan de bak. Maandag stond vooral in het teken van wat laatste regelingen en overdracht van taken voor het datawarehouse project.

Gisteren en vandaag stonden in het teken van dag 1 en 2 van de CIBIT Masterclass Enterprise Architect. Vooral vandaag was voor mij een behoorlijke openbaring. Heel veel zaken die ik al wist vallen nu ineens op hun plek. Nu maar zorgen dat ik het ook eens zo in de praktijk kan gaan toepassen.

Tijdens de tweede trainingsdag blijkt na telefonisch contact dat de zaken bij de klant niet helemaal gaan zoals ze moeten. Gelukkig is iedereen daar zo professioneel om verantwoordelijkheid te nemen en de issues meteen op te lossen. Ik heb voor dit project weer een mooi stukje proza aan het lessons learned rapport toe te voegen. Morgen gaan we even evalueren.

Geen opmerkingen: