donderdag 14 mei 2009

En dat is twee


In het kader van ondernemerschap had mijn Business Unit een wedstrijd uitgeschreven. Degene met de beste lead zou op de kwartaal meeting een Wii uitgereikt krijgen. Er waren aardig wat genomineerden, waaronder ikzelf.

Mijn lead voor de implementatie van unified communications en een nieuwe voip centrale bij een van mijn klanten (een opdracht die we keihard voor de neus van een andere telecom provider gaan wegkapen) viel bij de Business unit directie het best in de smaak. Vandaar dat ik me nu dus de trotse eigenaar mag noemen van niet 1 maar maar liefst 2 Nintendo Wii's.

Van enkele collega's heb ik al begrepen dat de vergaderruimte met de grootste beamer alvast is gereserveerd voor de komende dagen :)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd nu nog meer Wii

P en M T-Rex

krien zei

mag ie ook wel eens uit logeren?

harm job zei

logeren. logeren!