zaterdag 18 april 2009

Pubquiz over de schutting.





Als ik net op de bank zit met een glas rode wijn hoor ik plots gebonk tegen het keukenraam. Het is Krattenstapelaar die even gedag komt zeggen. Het duurt niet lang of er zitten diverse buren op de schutting, en Wiefke en ik worden uitgenodigd om ons drankjesgenot aan de andere kant van de schutting voort te zetten.





Onder het genot van dunkles Weizen word ik geconfronteerd met vragen over reclames, het politie- en justitieapparaat en de glitter en glamour wereld. Vragen die telkens veel discussie oproepen. Ik blijk op verbazend veel van deze vragen een antwoord te weten.

De grote winnaar van de "pubquiz" van de avond ben ik echter niet. Die eer is voor voormalig Buuv Krattenstapelaar en Krien die samen blijkbaar vaker dan ik naar de reclame en RTL boulevard kijken en bovendien een stuk vaker met justitie in aanraking lijken te zijn geweest.

1 opmerking:

BroederBas zei

Wellicht eens meedoen met de pubquiz in Central Park? Elke maandagavond vanaf 20:30u, met een team van max. 5 personen. Is erg gezellig, ik doe ook elke maandag mee met een vast team.