woensdag 12 november 2008

Het moet niet gekker worden


Wat ik vanochtend weer aantrof in de gang. Het lijkt er steeds meer op dat de buren van #18 hebben besloten dat ze schijt hebben aan de hele straat. De hele dag de luxaflex dicht, maandenlang een stapel oude dakpannen in de gang en visite die vervolgens alle fietsen maar tegen mijn huis aan dumpt, de buurman meerdere malen valselijk beschuldigen dat zijn katten zijn vissen stukbijten in plaats van de vijver eens op ziekte te laten onderzoeken.

Als ik wat van zeg begint hij tegen Wiefke te klagen dat ik niets kan hebben en dat hij het helemaal met mij heeft gehad. Misschien moet ik maar een paaltje of hek in de gang gaan plaatsen.

Update: Foto enhanced door mijn vaste grafisch ontwerper

2 opmerkingen:

harm job zei

Hekje plaatsen? We gaan naar Berlijn en zoeken een meter of vijftig, zestig van de oude muur en plaatsen die! Al klachten over Wiefkes verjaardag gehad. of komt hij daar volgend jaar pas mee? Knuppels, dat zijn het.
P.s. volgende keer je auto aanschuiven en met een leenauto gaan werken. Of nog beter, twee weken op cursus gaan ;-)

Anoniem zei

as tie daar maar weg is met 't oliebollendrinken..