vrijdag 7 november 2008

BoostCamp

Na een zware week met 640 powerpoint slides kon ik maar kort van het weekend genieten. Zondagavond meteen na de knotsgekke finale van het F1 seizoen maakte ik me op voor een reis naar Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee.

Op die locatie begon maandagochtend de allereerste Getronics Consulting Architectuur Boostcamp, een zeer intensieve inleiding voor de architectuur academy die vanaf volgend jaar zal starten. Het waren 3 zware dagen met theorie, een case om aan te werken, veel presenteren, en als intermezzo een quiz over de geleerde theorie. Al deze opdrachten werden uitgevoerd in teams van 4 personen die alle drie de dagen in competitie met elkaar waren voor de eindoverwinning.

Na 3 dagen ploeteren bleek ons team het als beste te hebben gedaan. Na 2 dagen was de score nog erg spannend, maar de derde dag liepen we definitief weg van de concurrentie.

Aan de foto boven is goed te zien dat het 3 zware dagen zijn geweest. Gelukkig waren het ook hele leuke dagen waarin ik echt veel heb geleerd. Niet alleen van de docenten, maar zeker ook van mijn medecursisten.

Met onze oprechte excuses aan educational services voor de ongetwijfeld veel te hoge drank rekening...

1 opmerking:

harm job zei

en ik had niets anders verwacht!