donderdag 29 december 2011

Goede voornemens #12 - Op de valreep!


OK OK, het is nog niet helemaal zoals ik het wil hebben. Maar de nieuwe look is er dan toch nog op de valreep. Een mooie stok achter de deur om wat vaker te bloggen. Weinig inspiratie de afgelopen maanden.

En eigenlijk is dat vreemd. Ik heb het jaar immers meer dan goed afgesloten. Een nieuwe baan waarin ik me zeer prettig voel. Het IT project van mijn dromen. Ik kan eindelijk leven met mijn eigen gebreken. Ik ben voor het grootse deel vrij van zorgen. Mijn ouders maken het goed. Ook Murphey heeft haar rust weer gevonden. Meer dan 200 vrienden (nou ja, op Facebook dan). Verliefd geweest op een auto. En nu een beetje verliefd op een koptelefoon. Daarnaast heimelijke verlangens naar een tablet en nog een andere auto. En ik wil een nieuwe TV. En nieuwe speakers. En een nieuwe 7.1 receiver en blu-ray speler. En een nieuwe smartphone...

Ik geloof dat ik dit jaar met best veel materialistische gevoelens ga afsluiten. Oh well, there is a first time for everything!

Geen opmerkingen: