dinsdag 15 december 2009

R.I.P. Buuv Doortje

Mijn voormalig Buuv Doortje is niet meer. Ik kwam de advertentie toevallig tegen bij het bladeren door de krant. De laatste tien jaar had ik al geen contact meer met haar gehad, maar ze blijft een stukje van mijn jonge jeugd. Van mijn 4e tot mijn 20e heb ik samen met mijn ouders naast haar mogen wonen. Een tijd met vele mooie herinneringen.

Voordat we wegreden naar onze vakantie bestemming nog even een kopje koffie en een zak snoep met een beetje vakantiezakgeld. En altijd stond ze garant voor weer een mooie oud-twentse uitspraak.

Maar ja, zee had de götte gaar. 'n Langsten dag hef ok nen oavend. D'n Langen en d'n Kleinen wensen haar een zachte rust toe. Bedankt voor de mooie tijd.

1 opmerking:

BroederBas zei

...en daar sluit ik mij helemaal bij aan!