zaterdag 13 oktober 2007

Frühstück


Boodschappen op de vroege zaterdagochtend. Wiefke heeft vandaag met een vriendin afgesproken in de stad, en voor die tijd moeten we dus thuis zijn. De voedselvoorraad op ontbijtgebied was thuis was aan de magere kant, dus we besloten de boodschappen dan maar te combineren met ein echtes Deutsches Sonderangebot-Frühstück, oftewel Duitse broodjes met aufschnitt, marmelade gekookt ei en koffie voor weinig.

Uiteindelijk waren we net op tijd terug voor Wiefke om tijdig op het afgesproken punt te geraken. En ik? Ik ga me maar eens bezig houden met de berg strijkgoed die met smart op me zit te wachten. Vandaag mag ik beschikbaarheidsdienst draaien voor één van onze klanten die hun SAN van firmware updates gaat voorzien, dus een dagje weg of lekker vroeg naar het tuincafe zit er niet in.

1 opmerking:

harm job zei

is dat het fruhstuck van 2,99 euro bij die oosterbuurse supermarkt?